Η ιστορία του μέλλοντος

christos violetisτου Χρήστου Βιολέτη

Ρώτησε τον μέσο άνθρωπο γιατί ο Χριστόφορος Κολόμβος ήταν ο πρώτος που ανακάλυψετην Αμερική, και πολύ πιθανόν θα πάρεις λάθος απάντηση: επειδή όλοι οι άλλοι πίστευαν ότι η γη ήταν επίπεδη.

Ο Κολόμβος δεν είχε τίποτα να φοβηθεί, είχε την επιστήμη με το μέρος του ενώ όλοι οι άλλοι είχαν δεισιδαιμονίες. Μόνο που δεν ήταν αυτό το θέμα.

Στην πραγματικότητα, ήταν ο Κολόμβος που έκανε λάθος. Πολλοί έψαχναν για την ταχύτερη διαδρομή από την Ευρώπηπρος την Ασία, καθώς οι ναυτικοί έπρεπε να πλέουν γύρω από την Αφρική.Ήξερε ότι θα μπορούσε να πλεύσει από την άλλη μεριά, αλλά είχευποτιμήσει κατά πολύ την περίμετρο της γης.

Όταν λοιπόν σάλπαρε για τη Δύση, μπορεί να γνώριζε τις εμπορικές διόδους καλύτερα από όλους τους όμοιούς του, αλλά κανείς δεν ήξερε πραγματικά τι θα έβρισκε σε αυτές τις θάλασσες. Θα είχε κάθε δυνατή δικαιολογία να μην κάνει το ταξίδι. Γι' αυτό και κανείς δεν το προσπάθησε πριν από αυτόν.

Αλλά ήξερε ότι κάποιος θα το προσπαθούσε κάποια στιγμή τελικά, και ήθελε να είναι αυτός ο κάποιος. Η μεγαλύτερη ικανότητά του ήταν να γνωρίζει ότι το μέλλον θα ερχόταν σύντομα, και ήθελε να αδράξει την ευκαιρία να βάλει το δικό του σημάδι.

Όπως κι εσύ θα πρέπει να κάνεις το ίδιο.

Έχουμε μπει στην δεκαετία της πιο επιταχυνόμενης ανάπτυξης στην ανθρώπινη ιστορία. Μέχρι το 2026 θα βιώνουμε κατακλυσμική διαταραχή  σε κάθε κλάδο, επάγγελμα και επιχείρηση.

Η γενετική μηχανική θα προσφέρει στους γονείς την ευκαιρία να προπαραγγείλουν τα μωρά τους όπως θέλουν, επιλέγοντας τα πάντα, από τα φυσικά χαρακτηριστικά,τον βαθμό ευφυίας τους, έως τον χαρακτήρα τους. Η ανθρώπινη κλωνοποίηση θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά, την οικονομία και θ’ αλλάξει τον πυρήνα της κοινωνίας. Ο κλάδος της υγείας και της ευεξίας(Health&Wellness) θα μεταμορφωθούν σε βιομηχανία πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων, με διατροφογονιδιωματική και βιογονιδιακή δημιουργία παλιρροϊκών κυμάτων στον τομέα. Αυτή τη στιγμή, οι περισσότεροι θεραπευτές/γιατροί, φαρμακευτικές εταιρείες, νοσοκομεία και πάροχοι ασφαλιστικών υπηρεσιών είναι δεκαετίες πίσω και πρέπει να επανεξετάσουν ριζικά την προσέγγισή τους.(Και σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα σ’ αυτό τον αγώνα ταχύτητας;)

Εικονικά καταστήματα με προϊόντα που θα αποθηκεύονται εικονικά με κωδικούς QR ή NFCtagsθα δημιουργήσει σοκαριστική αναστάτωση για τα παραδοσιακά (καιonline/e-shop)καταστήματα λιανικής. Θα αντιμετωπίσουν σοβαρή διάβρωση του μεριδίου αγοράς από την αναπτυσσόμενη βιομηχανία απευθείας πώλησης (directselling) και δικτυακού μάρκετινγκ (networkmarketing). Πολύ σύντομα, οι λιανοπωλητές θα αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα,θα καταλάβουν ότι λειτουργούνμε ένα πεπαλαιωμένο μοντέλο που δημιουργήθηκε πριν από 200 χρόνια, και που δεν έχει εξελιχθεί αλλά αναμφισβήτητα, το αντίθετο.Υπάρχουν περισσότερα στρώματα «παρασίτων» μεταξύ του κατασκευαστή και του τελικού καταναλωτή, στην εποχή που ζούμε τώρα πάρα δύο αιώνες πριν.

Ψηφιακά πορτοφόλια θα αντικαταστήσουν τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, ενδεχομένως ακόμη και να απειλήσουν τα διεθνή και συμβατικά νομίσματα. OpenSourceκαι peer-to-peer ηλεκτρονικά νομίσματα, όπως το Bitcoin και τα δίκτυα πληρωμών άλλαξαν το παιχνίδι ακόμα περισσότερο. Αν είσαι στον τραπεζικό ή στον χρηματοπιστωτικό τομέα, σίγουρα δεν θα επιβιώσειςμε το σημερινό επίπεδο σκέψης.

Η τρισδιάστατη Εκτύπωση (3DPrinting) θα δημιουργήσει την πιο σεισμική μετατόπιση στην παραγωγή από την έλευση της βιομηχανικής εποχής. Οι δισεκατομμυριούχοι θα δημιουργηθούν στον χώρο της έξυπνης συσκευής (SmartAppliances). Ήρθε η ώρα να σκεφτούμε για την βιομηχανοποίηση σε ένα εντελώς νέο πρότυπο. Και αυτοί οι εκτυπωτές θα επηρεάσουν σχεδόν κάθε βιομηχανία. (Πρόσφατακάποιοι γιατροί στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ χρησιμοποίησαν έναν 3D εκτυπωτή για το σχεδιασμό ενόςεμφυτεύματοςγια ένα άρρωστο μωρό).

Κλάδος ψυχαγωγίας, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στη γη, βιώνει ήδη διαταραχή σε σεισμική κλίμακα. Και θα ενταθεί. Οι γραμμές αναμετάδοσης μέσω καλωδιακής και περιεχομένου που δημιουργήθηκε από το Διαδίκτυο εξαφανίζονται. Οι γραμμές που περιγράφουν ποιες οθόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προβολή αυτού του περιεχομένου θα εξαφανιστούν. Προβλέπεται μια νέα οντότητα,θα προσφέρει εικονικής πραγματικότηταςπαιχνίδια και στούντιο εικονικών τυχερώνπαιχνιδιών (VirtualRealityGamingandGamblingStudios, VRGGSs), θα σαρώσει τον κόσμο και θα γίνει μια βιομηχανία τρισεκατομμυρίων δολαρίων σχεδόν αμέσως.

Όπως και η μάχη για το μερίδιο της αγοράς στο VRGGS, οι περισσότεροι από αυτούς τους παίκτες/ιδρυτές και μια ορδήάλλων που θα έρθουν θα προσπαθήσουν μανιωδώς να ελέγχουν το streaming (κατέβασμα) βίντεο από το σύννεφο (cloud).

Πόσο μεγάλη είναι η πίτα για την οποία θα πολεμούν;

Τη στιγμή που γράφω αυτό το άρθρο το YouTube λαμβάνει 4.000.000.000(δισεκατομμύρια) προβολές βίντεο (πάνω από 80.000.000 ώρες) την ημέρα. Το Facebook παίρνει άλλο ένα δισεκατομμύριο. Από τις 9 μ.μ. έως τα μεσάνυχτα, το Netflix είναι υπεύθυνο για το ένα τρίτο του συνόλου της κυκλοφοριακής ροής στο διαδίκτυο. Ο μέσος άνθρωπος στον ανεπτυγμένο κόσμο παρακολουθεί πέντε με έξι ώρες τηλεόρασης την ημέρα. Εφαρμογές (apps) είναι τώρα διαθέσιμες που προσφέρουν μια εύκολη διεπαφή με δυνατότητα αναζήτησης για όλο τον προγραμματισμό σας: μετάδοση, καλωδιακή, συνδρομητική τηλεόραση και προμηθευτές βίντεο στο διαδίκτυο, όπως το Netflix και Hulu.

Αυτά θα κάνουν τελικά το DVR παρωχημένο, καθώς όλο το περιεχόμενό σας θα αποθηκευτεί σε ένα ντουλάπι στο«σύννεφο» (cloud). Και στην τελική, για να γίνει πιο ενδιαφέρον το πράγμα, να ρίξουμε μέσα και εικονική πραγματικότητα σεξ και συντρόφους (Virtualrealitysexandpartners). Εάν κινείσαι στο χώρο της ψυχαγωγίας, διοικείς κινηματογραφικό στούντιο, τηλεοπτικό δίκτυο, καλωδιακή εταιρεία, καζίνο, θέατρο, ιστοσελίδα διαμοιρασμού βίντεο, κοινωνικό δίκτυο, ραδιοφωνικό σταθμό, ή μία από τις εκατοντάδες άλλες επιχειρήσεις ψυχαγωγίας, καλά θα ήταν να σκέφτεσαι πιο τολμηρά.

Άνοιξε το μυαλό σου, το σώμα σου ζει στην Ελλάδα αλλά ο νους σου πρέπει να είναι παγκόσμιος…

Σε  επόμενο τεύχος θα δούμε ποιες τεχνολογίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις ΤΩΡΑ για να προωθήσεις την μικρομεσαία επιχείρησή σου.

Ο κ. Βιολέτης είναι σύμβουλος επιχειρήσεων που ειδικεύεται στα αυτοματοποιημένα συστήματα μάρκετινγκ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπως, καταστήματα λιανικής, ελεύθερους επαγγελματίες (γιατρούς, δικηγόρους, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, κτλ) και διαδικτυακά (e-shop) καταστήματα. Πιστεύει ότι η προτεραιότητα κάθε επιχειρηματία/επιχείρησης είναι να βρει την φωνή του, την ταυτότητά του στην αγορά, και να την επικοινωνεί σε τακτικά και μεθοδικά διαστήματα.

«Έχουμε μπει στην καινούργια οικονομία, και η καινούρια αυτή οικονομία δεν συγχωρεί…»

www.magneticmarketinggreece.gr

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Last modified on Friday, 12/07/2019

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Ανασκόπηση 2018

Πρωτοσέλιδο Ανασκόπησης

Δείτε το PDF εδώ

Δίκτυο Forum Ανάπτυξης

Δειτε το καναλι μας στο YouTube

Video Gallery

Αρχή Σελίδας