Για την υπογειοποίηση

«Θα γίνουν όσα μπορούν να γίνουν» δήλωσε ο ο γ.γ. Υποδομών Γ. Καραγιάννης σχετικά με την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα. Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, για τις νέες διοικήσεις ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, (με πατρινό επικεφαλής τον Κώστα Σπηλιόπουλο)  χαρακτήρισε φαραωνική την πλήρη υπογειοποίηση του τρένου στην αχαϊκή πρωτεύουσα.

Είμαστε  λοιπόν πάλι στην αρχή; Όπως όλα δείχνουν η κυβέρνηση θα προβεί σε ενό σχεδιασμό χαραχτηρίζοντας ατεκμηρίωτους τους παραληφθέντες σχεδιασμούς της προηγούμενης,  φορείς της πόλης με επικεφαλής τη Δημοτική Αρχή θα επαναδιατυπώσουν τη διάθεσή τους για μετωπική διεκδίκηση της πλήρους υπογειοποίησης, και ο χρόνος θα περνά με δεδομένα όπως φαίνεται τα πρόστιμα απο την Ε.Ε.

Ήδη έχει ξεκινήσει μέσω των τοπικών ΜΜΕ «πόλεμος ανακοινώσεων» που θα ενταθούν τις επόμενες ημέρες και που ανάλογα τον φορέα της ανακοίνωσης  μεταφέρονται και οι ευθύνες προς τρίτους.

Στο ίδιο περίπου έργο θεατές είμαστε και για την Πατρών –Πύργου (με μετωπικές και εδώ διαθέσεις), όπως και για την 4η Νομική Σχολή αλλά και για το Φράγμα.

«Φταίμε κι εμείς, φταίτε κι εσείς,
ναι, φταίνε κι οι άλλοι.
Φταίμε κι οι τρεις, φταίμε κι οι τρεις,
άντε κι ο Χατζηπετρής»

καταλήγει ο υπέροχος και αείμνηστος Λουκιανός Κηλαηδόνης στο τραγούδι του «Φταίει ο χοντρός» και νομίζουμε ότι οι στίχοι είναι προφητικοί και στην περίπτωση της υπογειοποίησης του τρένου στην Πάτρα.

Αντί επομένως να αναζητούμε μόνο τον «Χατζηπετρή», που κάθε φορά αλλάζει και μάσκα, θα πρέπει επιτέλους να αλλάξουμε σαν πόλη  γωνία και να δούμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά.

Ίσως η νέα σύνθεση του δημοτικού συμβουλίου αλλά και η ισχυρή πλειοψηφία της δημοτικής Αρχής που τις δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη για το μέλλον του τόπου μας  μπορεί να αποτελέσει την αιτία για μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος της διέλευσης  από όλους.

Με πρώτη κίνηση την αναζήτηση μιας αντικειμενικά τεκμηριωμένης οικονομικής μελέτης για το τι σημαίνει πλήρης υπογειοποίηση και αν τελικά είναι «Φαραωνικό έργο» ή όχι και ποιες είναι οι πραγματικές συνέπειες  από τις δεδομένες πλέον νέες καθυστερήσεις.

Η συζήτηση πλέον πρέπει να γίνει με πραγματικά δεδομένα και με ανάληψη των ευθυνών που αναλογούν στον καθένα.     

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Ανασκόπηση 2018

Πρωτοσέλιδο Ανασκόπησης

Δείτε το PDF εδώ

Δίκτυο Forum Ανάπτυξης

Δειτε το καναλι μας στο YouTube

Video Gallery

Αρχή Σελίδας