Γιώργος Παπαπαύλου : «Το Θέατρο μου έμαθε την ομαδικότητα»

oidipous 1Με αφορμή την παράσταση «ΟΙΔΙΠΟΥΣ Ο μύθος της Ιστορίας του Κόσμου, όπως τον είπαν οι Έλληνες», συνομιλήσαμε με τον Γιώργο Παπαπαύλου που ερμηνεύει τον Ετεοκλή, για την παράσταση, την τραγωδία, την ιστορία καθώς και τις λέξεις που ανακάλυψε μέσα από την επαφή του με την Τέχνη του Θεάτρου. Το έργο είναι η καλοκαιρινή παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, θα ανέβει στις 18 & 19 Ιουλίου στο Ρωμαϊκό Ωδείο & θα ακολουθήσει μεγάλη περιοδεία στα Φεστιβάλ της Ελλάδας.

«Σοφία» του Ιγνάθιο Γκαρθία Μάι

kastrisΦ. Καστρής : Η ευτυχία είναι το μόνο χρέος που θα έπρεπε να αναγνωρίζουμε στον εαυτό μας αλλά και στους άλλους

Η παράσταση «Σοφία» σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Παπαδόπουλου, έρχεται  στην Πάτρα στις 26 και 27 Μαΐου στην Αγγλικανική Εκκλησία του  Αγίου Ανδρέα. Ο Σ.Ε  είχε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον πρωταγωνιστή της Φαίδωνα Καστρή.

21ος “Μουσικός Μάϊος”- Μουσικές σημαδεμένες από την ιστορία

filarmoniki 23Σήμερα, στις 9μ.μ. και στα πλαίσια του 21ου Μουσικού Μαΐου, από τη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών, διοργανώνεται συναυλία Piano Trio με τους, Διονύση Βερβιτσιώτη (βιολί), Σοφία Ευκλείδου (τσέλο) και Άννη Τότσιου (πιάνο), σε έργα M. Ravel και D. Schostakovich. Και τα δύο έργα είναι αφιερωμένα σε όλα τα θύματα του πολέμου. Το Trio του M. Ravel σηματοδοτεί την έναρξη του Α΄ παγκοσμίου πολέμου, ενώ αυτό του D. Schostakovich, υπογραμμίζει το τραγικό τέλος του Β΄ παγκοσμίου πολέμου. Η συναυλία γίνεται σε συνεργασία με τη Λέσχη Φίλων της Κλασσικής Μουσικής.

21ος “Μουσικός Μάϊος”-Σουΐτες για cello του J.S.Bach

Vaghinak GaloyanΤην Πέμπτη 17 Μαΐου 2018, στις 9μ.μ. και στα πλαίσια του 21ου Μουσικού Μαΐου, από τη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών, διοργανώνεται ρεσιτάλ βιολοντσέλλου του Vaghinak Galoyan, με τις τρεις πρώτες Σουίτες του J.S. Bach. Η συναυλία γίνεται σε συνεργασία με τη Λέσχη Φίλων της Κλασσικής Μουσικής.

Οι Σουίτες (έξι) για solo cello του J.S. Bach, BWV 1007-1012, είναι από τα πλέον αγαπητά έργα. Γράφτηκαν την περίοδο 1717-1723, ενώ ο Bach ήταν Kapellmeister στο Καίτεν. Ο τίτλος του έργου Suites a Violoncello senza Basso δόθηκε από τη σύζυγο του Anna Magdalena.

“Μουσικές της Ελλάδας και της Ανατολικής Μεσογείου”

filarmonikiΣήμερα στις 9μ.μ. και στα πλαίσια του 21ου “Μουσικού Μαΐου”, από τη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών, διοργανώνεται συναυλία με μουσικές της Ελλάδας και της Ανατολικής Μεσογείου, για δύο Ούτι. Ερμηνεύουν ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος και ο Θεοδόσης Μπεκούλης.

Αναζητώντας τις μουσικές συγγένειες της Μεσογείου, τους κοινούς δρόμους των λαών της marenostrum, θα ερμηνευτούν έργα της ελληνικής παράδοσης, έργα κλασικής ανατολικής παράδοσης ρωμιών, αλλά και σύγχρονη μουσική δημιουργία στα ίχνη των δρόμων της Μεσογείου. Διαφορετικοί λαοί, που μέσα από τις αλληλεπιδράσεις ειρηνικής συμβίωσης ή πολεμικών συρράξεων ανέπτυξαν τις μουσικές δεξιότητές τους, παρουσιάζοντας ένα ολοκληρωμένο μουσικό σύστημα με συγκεκριμένους και καθοριστικούς τρόπους.

«Η Απαγωγή από το Σεράι» στο Θέατρο Απόλλων

operaΜε αφορμή την παράσταση "Η Απαγωγή από το Σεράι" του W.A. Mozart από το Διεθνές Opera Studio του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, ο Σ.Ε. είχε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνομιλία με τον Micahel Richard Seibel σκηνοθέτη της παράσταση για τη Δύση, την Ανατολή, το έλεος, την γεναιοδωρία, την καλοσύνη, το σώμα και τη φύση, τον άνθρωπο, τη στεναχώρια και τη συγχώρεση που περικλείουν μέσα τους το χώρο. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα στα γραφεία  του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας (πρώην αποθήκες Μπάρι)».

«Το κάλεσμα της Λορίν» στο Επίκεντρο+

to kalesma tis lorinΤο Επίκεντρο+ φιλοξενεί από απόψε, Δευτέρα (23/4), την παράσταση «Το κάλεσμα της Λορίν» της Παλόμα Πεδρέρο σε σκηνοθεσία Φένιας Αποστόλου.Το έργο μιλάει τόσο για την ελευθερία που μπορεί να έχει το άτομο όσο και για την καταπίεση και την κοινωνική απομόνωση την οποία υφίστανται όλα τα μέλη μιας κοινωνίας.Τα πρόσωπα του έργου ζουν σε αβεβαιότητα και αγωνία, στερούνται τον έρωτα και τη στοργή.

Η Πάτρα απέκτησε την ιστορική επωνυμία της: "Πατρώ"

patroΤο όνομά της δεν είναι αυτό που προσβλητικά της αποδίδουν οι φραγκο-ρωμαιοκαθολικοί ονομάζοντάς την «πατράσσο» αλλά είναι αυτό που της έδωσε η αρχιτέκτων-πολεοδόμος Χαρά Παπαδάτου-Γιαννοπούλου στο βιβλίο της που πηγάζει από τους αιώνες της γένεσής της.

«Ο Πατέρας του Άμλετ» του Μ. Ελευθερίου στο Θέατρο Απόλλων στις 30, 31/3 & 1/4

 

o pateras tou amlet 1Με τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη είχαμε μια ενδιαφέρουσα σύζητηση με αφορμή την παράσταση "Ο Πατέρας του Άμλετ", στην οποία ερμηνεύει ένα μονόλογο και θα παίζεται στο Θέατρο Απόλλων από σήμερα μέχρι την Κυριακή.

Πατριδογνωσία ή τίποτα πια δεν είναι για συγγνώμη

patridognosia 1Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας στο πλαίσιο των θεατρικών του μετακλήσεων, φιλοξενεί την πολιτική επιθεώρηση τσέπης Πατριδογνωσία ή τίποτα πια δεν είναι για συγγνώμη στο Δημοτικό Θέατρο Απόλλων χτές & σήμερα Τετάρτη  στις 21:15. Μια πολιτική επιθεώρηση τσέπης με τον Γεράσιμο Γεννατά. 

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Δίκτυο Forum Ανάπτυξης

Video Gallery

Δειτε το καναλι μας στο YouTube

Απόψεις

Αρχή Σελίδας